pirmdiena, 2015. gada 30. marts

Egg Classic: Part 1 (Olga HDStitch)

Sveikas!
Lai gan aiz loga ir apmākusies un lietaina, pat sniegaina diena, iepriecināšu jūs ar pavasarīgu pārsteigumu, kas pamazām top...

Atkal jau izšuvums nekrustiņos - manas tagad jau ļoti iecienītās Olgas  (Olga HDStitch) dizainētā "Oliņa" - "Egg Classic" pavasarīgās noskaņās.
Te pašas Olgas versija "Egg Classic: Part 1".

Šis ir kārtējais "Īpašais" kopprojekts (SAL) - VIP, kuram būs vairākas daļas. Ja iepriekšējiem līdzīgiem projektiņiem, kuros pie Olgas iesaistījos, bija noteikts datums, līdz kuram katrai daļai jābūt izšūtai. Tad šai "oliņai" gan nav laika ierobežojuma katrai jaunai daļai - katra dalībniece šuj tādā tempā, kāds katrai ir piemērots. Olga jau izlikusi shēmu 4.daļai (pačukstēšu, ka ar katru jaunu daļu izšuvums top krāšnāks un krāšņāks, bet es esmu iestrēgusi tikai pie 1.daļas atrādīšanas (tā ir, kad gribas daudz jo daudz pagūt radošajā lauciņā...)

Diedziņi: DMC - uz doto brīdi izmanotit divu toņu melanžētie diegi: 105 - šokolādīgi brūnos toņos, pavedienā 3 diedziņi, un 4070 - dzeltenzaļie toņi, pavedienā 2 diedziņi.
Izmantotas arī pērlītes: Colibry (neregulāras, ķīniešu ražojums), krāsa 41 - maigi dzeltenīgs.
AudumsMurano 32 ct, Lilic.
Izšuvuma izmērs: 70x95 rūtiņas (12x15 cm).




Lūkojiet nu, kas man sanācis 1.daļā  (Part 1, ) "Egg Classic" - tāda maiga pavasarīga šokolādīte!




Te nedaudz process:

... top centrālā četrstaru zvaigzne brūnajos toņos ...



... brūnā zvaigzne papildināta ar sulīgi dzeltensalātzaļo diedziņu un dzeltenajām pērlītēm ...




"Dzīvajā" abi izvēlētie toņi rada kārtīga dzīvīguma sprādziena efektu. Pērlītes tik patīkami zaigo, ka ne acu novērst!!! Fotoaparāts to nevar nekādi iemūžināt, tas jāredz katrai pašai klātienē!

Jāsteidz šūt nākamā - 2.daļa - pēc Olgas vārdiem: "Lielā svinīgā zvaigzne"!

4 komentāri:

  1. Kolosāli! Es arī reiz saņemšos un ko tādu izšūšu!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jana, noteikti silti iesaku kādreiz pievienoties un iemēģināt roku kādā no Olgas dizainiem viņas organizētājās kopizšūšanās. Tas ir tā vērts, jo nekad nav un nebūs divu pilnīgi vienādu darbiņu - katrs ir īpašs, oriģināls, ar katrai izšuvējai individuālo rokrakstu.
      Ar nepacietību gaidīšu, kad kādreiz pievienosies!!!

      Dzēst
  2. Un vēl viens kopprojekts ar dažādiem dūrienu veidiem! Esmu ieintriģēta!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es pati arī esmu intrigas varā - zinu jau kādas būs nākamās 3 daļas, bet kādas tās sanāks man, to laiks rādīs!

      Dzēst